Rus    Lat
PAR MUMS partneri produkcija ražotāji Autoremonts un serviss
  PiegādeKā apmaksāt?Ziņas Visas akcijas Kalkulators Noderīga informācija Grozs
Tikai šodien!

Tikai par €!

Uzzināt vairāk
Akcija
Logins
Pārole
 
  Reģistrācija
Ieiet
Kopā 0 Euro

Uzzināt vairāk
Grozs




Top.LV

«Audi A6 Allroad Quattro» - ne tikai asfaltam 

24.11.2010

«Audi A6 Allroad Quattro» - ne tikai asfaltam Kādreiz Audi Allroad bija atsevišķs un unikāls modelis, ko ražoja jau kopš 2000. gada. Kopš 2006.gada Allroad ir tikai kā papildinājums diviem simboliem – A6. To jau var saprast, ja vēlies pirkt auto, ar kuru var iebraukt pilnīgi visur – var izvēlēties Audi Q7.




Kā jau arī iepriekšējais Audi Allroad, Audi A6 Allroad Quattro būvēts uz universāla Audi A6 Avant bāzes. Allroad atšķiras no Avant ar pneimatisko piekari, kurai pat bāzes versijā ir maināms klīrens, citādu ārējo noformējumu.



Protams, arī mašīnas apakša ir vismaz nedaudz „bruņota”. Tomēr jāatzīst, ka šis bruņojums vairāk nomierina nekā reāli varētu palīdzēt...





Audi Allroad nekad tā īsti nav bijis, ar ko konkurēt. Pārējie X tipa auto, kaut arī ir līdzīgi pēc savas idejas, tomēr ir gan mazāki, gan lētāki. Allroad pēc savas dinamikas (un cenas) drīzāk varētu konkurēt ar lielākiem pilnpiedziņas automobiļiem, tādiem kā BMW X5 un Mercedes ML. Lai novērstu šādu situāciju, visticamākais, tapa Audi Q7. Tomēr kompānija no Allroad idejas neatteicās, jo tā nemaz nebija slikta. Un tā tapa otrā paaudze - Audi A6 Allroad Quattro.



Pirmais, ko uzreiz var pamanīt – šim modelim ir daudz metāla: sliekšņi un dažādas uzlikas. Arī priekšējā radiatora reste ir hromēta. Daudzas vietas, kas varētu tikt noskrāpētas, pārklātas ar plastikas uzlikām un arī tās ir metāliskā krāsā. Neskatoties uz iespaidīgu (iespējamo) klīrensu, Allroad siluets drīzāk atgādina klasisku universālu, nevis klasisku bezceļnieku. Un tas jau arī nemaz nav bezceļnieks. Un tomēr – domāju, nav īpaši jāpacenšas, lai stipri sabojātu priekšējās plastmasas daļas...


Starp citu, bērns ļoti ātri apguva Audi MMI.

Par salonu daudz nekas nebūtu jāstāsta – tas ir tieši tāds pats, kā Audi A6. Tas apvilkts ar dārgu ādu, vietām iekļauts koks un arī MMI sistēma ir tieši turpat, kur A6... Salons ir tieši tāds, kādu varētu gribēt Audi A6 un Allroad pircējs – īstā Audi stilā. Un tā mūzika... kā vienmēr prieks ieslēgt.



Lai varētu kārtīgi pārbaudīt, uz ko tad ir spējīgs Audi A6 Allroad Quattro, paņēmām to testēt tieši tajā nedēļas nogalē, kad notika iAuto rallija kausa vissmilšainākais posms. Rallija dalībnieki jau paspēja sapriecāties, ka šī būs balva uzvarētājam :) Rallija bāze atradās Baldones karjerā. Tā kā bijām apsolījuši mašīnu saglabāt tās sākotnējā izskatā, mežā īpaši dziļi nebraucām, bet tomēr viedoklis par mašīnu radās. Baldones karjerā auto pierādīja sevi kā pietiekami inteliģentu un nekādām provokācijām nepakļāvās – ja kāds no riteņiem sāka „spolēt”, tas tika automātiski piebremzēts. Allroad ierakt smiltīs ir jāmāk. Pat braucot ar oriģinālām vasaras (asfalta) riepām pa nelīdzenajiem grants ceļiem, auto salons nepiepildījās ar nepatīkamām skaņām – valdīja patīkams klusums.





Kā jau minēju, Audi A6 Allroad ir pneimatiskā piekare, kurai ar MMI palīdzību var mainīt mašīnas augstumu no zemes. Tai ir vairākas pozīcijas. Ja Audi ir iebraukts, kur vajadzīgs pārrāpties kādiem šķēršļiem, paredzēta visaugstākā pozīcija, kas saglabājas tikai ļoti lēni braucot. Ko līdz palielināsiet braukšanas ātrumu, auto pats izlems samazināt klīrensu. Pašā augšējā gala stāvoklī A6 Allroad atgādina Mazozolos braucošos auto... Ir tikai viens bet – lai sasniegtu šādu stāvokli, nāksies nedaudz pagaidīt. Pacelšanās aizņems gandrīz pusotru minūti, bet „nolaišanās” – uz pusi mazāk. Bet ir vērts pagaidīt.


Tik augstu var pacelties ar LIFT.

Nobraucot no grants seguma atpakaļ uz asfaltu, varam izbaudīt pietiekoši dinamisku lidojumu. Pneimatiskā piekare nolaižas uz zemāko atzīmi un auto ir gatavs patiesai lidošanai. Līdz 100 km/h tas ar 3,2 litru dzinēju ieskrienas nepilnās astoņās sekundēs. Protams, maksimālais ātrums ir noteikti ierobežots – 240 km/h. Bet kur tad jāskrien? Tas taču nav sporta auto! Dzinējs spēj attīstīt 330Nm (!) griezes momentu, kas drīzāk ir noderīgs gan „slikta” ceļa apstākļos, gan velkot vai pārvadājot lielus smagumus. Nezinu, kas notiek pie 240 km/h, bet divas reizes (drošā veidā) pārsniedzot Latvijā atļauto braukšanas ātrumu, auto turas uz ceļa kā pielīmēts – pārliecinoši.






Vācu kompānija ir centusies, lai pircējam ir vieglāk izlemt, ko viņš vēlas – Audi A6 Allroad Quattro vai Audi Q7. Ja vajadzīgs lieeeels un kārtīgs bezceļnieks, tad, protams – Q7. Bet pārējos gadījumos noderēs tieši Audi A6 Allroad Quattro. It īpaši, ja cenu diapazons ir diezgan līdzīgs.

Plusi:
Pneimopiekare
Lieliska vadāmība
Augsts komforts, laba skaņas izolācija

Mīnusi:
Cena

Audi A6 Allroad Quattro maksā sākot no 35'989Ls

Elmārs Biele, iAuto

Kontaktinformācija

Tālr. : 6735 4643

Mob. tālr.: 2949 0730

E-mail: info@turbo.lv

Meklēt
Ziņas

12.06.2014

>>>

23.11.2010

>>>

24.11.2010

Jaunums - K&N gaisa filtri >>>

24.11.2010

«Chevrolet Captiva» iekaro Latviju >>>

24.11.2010

«Audi A6 Allroad Quattro» - ne tikai asfaltam >>>

Uz augšu